Szeretünk szurkolni, de leginkább a tévé előtt![]() Az Invitel a sportnézési szokásokat kutatta Imádunk focit nézni, de leginkább a tévé képernyőjén – derült ki az Invitel legutóbbi sportkutatásából. A 18-65 éves aktív internetezők körében végzett, nem reprezentatív felmérés arra is rámutatott, hogy még mindig verhetetlen a labdasportok népszerűsége, és bár a nagy eseményeket mindenki követi, csak kevesen látogatnak ki személyesen is a helyszínre szurkolni. Az Invitel tavaly év végén indította el a „Sport minden felületen” című online kutatását, hogy feltérképezze a magyarok sportnézési szokásait, köztük azt is, hogy milyen mozgásformákat űzünk, követünk és mely csatornákat részesítjük előnyben. A több mint tízezer válaszadóval készült felmérésből kiderült, hogy a többség a helyszíni szurkolás, vagy az internet helyett inkább a televíziós élő közvetítés mellett teszi le a voksát. Még mindig a labdát követjük Szimpatizánsból aktív szurkolóvá Az élő adás varázsa „Az Invitel kiemelt figyelmet fordít a sportrajongókra – többek között ezért is végeztünk online kutatást, hogy még jobban megismerhessük tartalomfogyasztási szokásaikat. Több mint száz csatornából állítjuk össze aktuális kínálatunkat és mindig arra törekszünk, hogy ügyfeleink megtalálják az érdeklődésüknek megfelelő műsorokat” – mondta a kutatás kapcsán Tóth Mónika, az Invitel tartalomszolgáltatásokért felelős vezetője. „Amint arra felmérésünk is rávilágított, az egyre több színvonalas sporteseménynek köszönhetően, napjainkban növekvő népszerűségnek örvendenek a sportműsorokat sugárzó televízióadók. Ezért is vagyunk büszkék arra, hogy a november 1-től a Magyarországon elérhető összes jelentős sportcsatorna megtalálható az Invitel kínálatában, így ügyfeleink minden fontos és hazai szempontból is kiemelkedő eseményt folyamatosan követhetnek” – tette hozzá. HD-ban az igazi
Az Invitelről
További információ: www.invitel.hu Kapcsolódó képek |
menu