menu

  • 2017.08.09.

Egészítse ki az állami támogatást, vásároljon még kedvezőbben

Augusztustól ismét pályázhatunk támogatásra új háztartási nagygép vásárlásához az Otthon Melege Program keretében.

A MediaMarkt szerint, aki ügyes, megtoldhatja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium költségvetése által nyújtott árkedvezményt egy jól kifogott áruházi akcióval is, így pedig még kedvezőbben vásárolhat.

A 2014-es és 2016-os évekhez hasonlóan idén is lehet vissza nem térítendő állami támogatásra pályázni energiatakarékos háztartási nagygépek vásárlása esetén. Az Otthon Melege Program keretében elérhető csere-akcióban bárki részt vehet, aki augusztus 7-től – régiónként eltérő időpontokban – legkésőbb augusztus 31-ig nyújt be pályázatot, ami a dél-alföldi régióban (Csongrád -, Bács-Kiskun -, Békés megye) augusztus 9-től érhető el.

Jelentkezni ügyfélkapun keresztül lehet, ahol előre meg kell jelölni a kívánt terméket a program honlapján közzétett katalógusból. Az elbírálási folyamat legfeljebb 150 napig tart, a sikeres pályázók az ezt követő 15 napon belül támogatói okiratot kapnak. A kedvezménnyel az igazolás kézhezvételétől számított 90 napon belül van lehetőségük élni az áruházakban. A támogatás mértéke a műszaki cikk energia besorolásától függ: A+ esetén 25.000, A++ esetén 40.000, A+++ esetén 45.000 forint maximális támogatás jár, azonban a kedvezmény nem haladhatja meg a bolti ár 50 százalékát.

A MediaMarkt a korábbi évek tapasztalatai alapján idén is óriási érdeklődésre számít. A műszaki áruházlánc széles választékkal és a raktárkészletek növelésével készül a programra, hogy a nyertes pályázók számára biztosítsa a termékek folyamatos elérhetőségét az ország 24 áruházában. A legnépszerűbb hűtőgép-kategóriákon belül például bővül a kínálat, közel 100 modell közül választhatnak a résztvevők. Az áruház adatai alapján a magasabb energia besorolású termékek a legkelendőbbek a nagyobb mértékű támogatásnak köszönhetően. A MediaMarkt elmondása alapján a vásárláskor fontos szempont a kereskedő megbízhatósága, mivel a készülékben keletkezett esetleges meghibásodás esetén a legkönnyebben a magyar beszállítóktól származó, és a készülékhez magyar garancialevelet biztosító áruházakban érvényesíthetőek a vásárló jogai.

„Az elmúlt évek tapasztalatai alapján idén is nagy érdeklődésre számítunk, ezért érdemes már előre tájékozódni a lehetőségekről. Bár a programra szánt forrás idén növekszik, a korábbi évek tapasztalatai alapján a rendszer megnyílását követően, egyes régiókban pár órán belül kimerül a keretösszeg, ezért nélkülözhetetlen még a program indulása előtt kiválasztani a megfelelő készüléket – foglalja össze a legfontosabb tudnivalókat Szánthó Balázs a MediaMarkt Árkád ügyvezetője. – Webáruházunkban jelöljük azokat a termékeket, amelyek részt vesznek a programban, de érdemes betérni áruházainkba is, ahol szaktanácsadóink felmérik a vásárlók igényeit és segítséget nyújtanak a megfelelő készülékek kiválasztásában.”

A MediaMarkt a fentiek mellett azt is javasolja, hogy a támogatói okirat kézhezvételét követően mindenképp tájékozódjanak a vásárlók az éppen elérhető, áruházi akciókról is. Előfordulhat ugyanis, hogy a kiválasztott készülék éppen az áruház saját akciójában is részt vesz. Így pedig további, komoly összegeket lehet megtakarítani a vásárlás során. A MediaMarkt a pályázat teljes időszakára akciókkal készül.

 

A MediaMarkt-ról

A MediaMarkt Magyarország 24 áruházában, 1312 dolgozó segítségével együttesen 272 millió euró értékesítési árbevételt ért el. A MediaMarkt Magyarország a MediaMarktSaturn Kiskereskedelmi Csoport tagja. A MediaMarktSaturn Európa vezető, elektronikai cikkeket és ehhez fűződő szolgáltatásokat nyújtó kereskedelmi cége. A fogyasztók számára egyszerre partnerként, mindennapi társként és navigátorként segít eligazodni az egyre bővülő digitális világban. A MediaMarktSaturn kereskedelmi felületei és márkái rugalmasan alkalmazkodnak a különböző fogyasztói csoportok és országok igényeihez. Amellett, hogy a Media Markt és a Saturn márkák tulajdonosa, amelyek összesen több mint 1000 áruházat kapcsolnak össze online értékesítési felületekkel, a MediaMartkSaturn Kiskereskedelmi Csoport olyan tisztán online kereskedelmi szereplőket is irányít, mint a redcoon, iBood vagy a digitális szórakoztató felület, a JUKE. Ezen felül a cégcsoport portfóliója saját márkákat is tartalmaz, például a PEAQ, KOENIC, ISY és az ok. 2015/16 évben, még a METRO AG egyik leányvállalataként működő MediaMarktSaturn 15 ország, közel 65,000 munkavállalójának segítségével együttesen 22 milliárd euró körüli értékesítési árbevételt ért el.
www.mediamarktsaturn.com

 

Kapcsolódó képek